vereint im Gesundheitswesen Droge Plan 2013 http://onlinepillen.ch/ Glenn Gould gut temperierten Klavier
Links: http://ydronaftes.gr/viagra-greece.html and http://ydronaftes.gr/cialis-greece.html
P-Valve! Ποια, πως, που!

κείμενο-φωτό: Παναγιώτης Τασιαδάμης

P-Valve! Μια λύση που μπορεί να σας εξασφαλίσει την πιο άνετη κατάδυση που θα μπορούσατε να κάνετε! Πως μπορούμε λοιπόν να προσαρμόσουμε μια P-valve στη στολή μας, τι επιλογές έχουμε ως προς το είδος της και τι χρειάζεται επιπλέον να γνωρίζουμε?
Και αν το αποφασίσαμε και την αγοράσαμε, το μέγα ερώτημα λοιπόν είναι: "Την τοποθετώ ο ίδιος ή την στέλνω σε «ειδικό»?"
Αυτοί που θα επιλέξουν το Β μπορούν να σταματήσουν να διαβάζουν το άρθρο εδώ. Αν όμως επιλέξετε να κάνετε οι ίδιοι την "επέμβαση", μπορείτε να δείτε κάποιες σχετικές πληροφορίες παρακάτω.

Οι έχοντες στεγανή, σίγουρα έχουν προβληματιστεί σχετικά με τις "επιπτώσεις" που έχει η "ενυδάτωση" υποβρυχίως (και όχι μόνο), αλλά και η μεγάλη παραμονή σε υγρό και κρύο περιβάλλον.

Οι επιλογές, είναι τρείς..

1. Κρατιόμαστε
2. Φοράμε πάνες

Οι έχοντες στεγανή σίγουρα έχουν προβληματιστεί σχετικά με τις "επιπτώσεις" που έχει η "ενυδάτωση" υποβρυχίως (και όχι μόνο), αλλά και η μεγάλη παραμονή σε υγρό και κρύο περιβάλλον.

Οι επιλογές είναι τρείς:

1. Κρατιόμαστε
2. Φοράμε πάνες
3. Τοποθετούμε μια P-Valve

Προσωπικά, επέλεγα το δραματικό 1, γιατί ανατρίχιαζα και μόνο στην σκέψη του 2 και γιατί δεν είχα αξιωθεί να προχωρήσω στην 3!

Αλλά τα δεδομένα.. αλλάζουν.

Πολύ γενικά, μπορούμε να πούμε για τις συγκεκριμένες βαλβίδες  πως χωρίζονται σε δυο κατηγορίες.

Στις ισορροπημένες και στις μη-ισορροπημένες.

Με μια μικρή έρευνα θα διαπιστώσετε πως μόνο η πρώτη κατηγορία σας ενδιαφέρει..

Παρέλαβα λοιπόν την βαλβίδα που επέλεξα, η οποία είναι της εταιρείας Halcyon. Μου άρεσε ιδιαίτερα και το μοντέλο της OMS που ναι μεν συμπαθώ ως εταιρεία, αλλά ήταν κατά κάμποσο ακριβότερη και θα αργούσε αρκετά η παραλαβή της. Μέσα στο πακετάκι βρήκα αυτά τα πραγματάκια, τα οποία είναι σχεδόν όλα όσα θα χρειαστεί κάποιος για να την τοποθετήσει στην στεγανή του.

  • Την βαλβίδα
  • Τον.. "προσαρμογέα"
  • Την ειδική κόλλα
  • Το "κλειδί" που σφίγγει τα δυο κομμάτια της βαλβίδας
  • Το γυαλοχαρτάκι που θα χρειαστούμε
  • Ένα βιδάκι το οποίο έχει ρόλο "ασφάλειας", ώστε να μην παρασυρθούμε και ξεβιδώσουμε όλη την βαλβίδα υποβρυχίως.
  • Το Manual, που έχει πληρέστατες και απόλυτα κατανοητές οδηγίες (και εκ των οποίων κυρίως προκύπτει και η παρουσιασούλα αυτή)
  • Ένα μικρό μπουκαλάκι, που χρησιμοποιείται για τον καθαρισμό της βαλβίδας και του σωλήνα της μετά από κάθε χρήση.


Πρώτα απ' όλα..

Το σημείο που θα τοποθετηθεί η p-valveΠροσεκτική επιλογή του σημείου που θα την τοποθετήσουμε.
Έβαλα και έβγαλα τη στεγανή αμέτρητες φορές, μέχρι να καταλήξω εκεί που πιστεύω πως θα με βόλευε και θα ενοχλούσε λιγότερο, "γενικώς".
Και όταν το βρήκα φρόντισα να το σημαδέψω.



 

Παράλληλα, χρησιμοποίησα ένα μπολ κουζίνας, ώστε να με διευκολύνει στο άνοιγμα της τρύπας, κρατώντας το νεοπρέν επίπεδο και επιπλέον να προφυλάξει την στολή από τυχόν φαλτσαρίσματα..

Το καλύτερο νυστέρι, καθώς δεν είχα το ειδικό εργαλείο που μπορεί να ανοίξει τέλειες τρύπες στο νεοπρέν, έγινε ένα απλό κολλητήρι ηλεκτρονικών.

Η τρύπα, έγινε!
 

Με βαριά καρδιά λοιπόν και με την μυρωδιά του καμένου νεοπρέν να με πνίγει, η τρύπα άνοιξε.

Στη συνέχεια με ένα μικρό κοπίδι, "επιμελήθηκα" της τρύπας και την έκανα όσο πιο "μαζεμένη" και συμμετρική γίνεται, ώστε να περνάει μεν το "αρσενικό" κομμάτι της βαλβίδας, αλλά με την σχετική δυσκολία προκειμένου να αποκλείσω όσο μπορώ το ενδεχόμενο της διαρροής...

Η βαλβίδα αποτελείται από τρία κομμάτια.
Το ένα είναι το εξωτερικό και δεν έχει να κάνει με την εφαρμογή της βαλβίδας στην στολή.
Τα υπόλοιπα δυο είναι που δένουν την βαλβίδα και την εφαρμόζουν πάνω στην στολή, και άρα ευθύνονται για την στεγανότητα του συστήματος.

Για να εφαρμόσει σωστά η κόλλα λοιπόν, χρειάζονται ένα σχετικό τριψιματάκι με το γυαλόχαρτο (οι οδηγίες λένε πως χρειάζεται και τρίψιμο το συγκεκριμένο σημείο της στολής στο οποίο θα εφαρμόσει η βαλβίδα, αλλά δεν είμαι απολύτως σίγουρος πως ισχύει η παραπάνω αρχή για εφαρμογή σε στολή νεοπρέν).
Παρ΄ όλα αυτά, για να μη τους χαλάσω το χατίρι, το έκανα.

Στην συνέχεια έβαλα ένα στρώμα κόλλας στο εξάρτημα, αλλά και στην επιφάνεια της στολής.

Από εδώ και πέρα, η κόλλα λειτουργεί ως ωρολογιακή βόμβα οπότε το γοργόν και χάριν έχει!!!
Αφού τρίψουμε και καθαρίσουμε επιμελώς με οινόπνευμα τα "γρέζια" που βλέπουμε στην φωτογραφία (καλό είναι να φοράμε και γάντια γιατί προσωπικά αγανάκτησα μέχρι να απαλλαγώ από τα υπολείμματα της), του βάζουμε με ευλάβεια μια στρώση κόλλας, καθώς και στο σημείο που θα εφαρμόσει. Τοποθετούμε και βιδώνουμε τα δυο κομμάτια μεταξύ τους χρησιμοποιώντας και το ειδικό "κλειδί" της συσκευασίας.
Αυτό είναι το σημείο που χρειάζεται την μεγαλύτερη προσοχή, γιατί πρέπει να φροντίσουμε ώστε η θέση της βαλβίδας, και ιδίως η κατεύθυνση που θα έχει ο σωλήνας της, να είναι αυτή που επιθυμούμε πριν στεγνώσει η κόλλα, γιατί μετά.. "κλάφτα Χαράλαμπε!"

Τώρα που έχουμε τα κομμάτια ενωμένα, τον σωλήνα στη θέση που θέλουμε, την κόλλα μας επιμελώς και άνευ υπερβολών απλωμένη, αφήνουμε την στολή μας να ξεκουραστεί για κάμποσες ώρες, ρίχνουμε έναν υπνάκο γιατί μας "τρώει" το χέρι μας να δούμε πως πάει η κόλλα και όταν ξυπνάμε διαπιστώνουμε πως η κόλλα έχει σφίξει και έχει δέσει πολύ όμορφα.

Οπότε, αυτό είναι περίπου, το αποτέλεσμα!!

 

Για να βεβαιωθώ πως όλα είναι ΟΚ, υπέβαλλα την στολή σε εξαιρετικά τεστ, στα οποία ουδεμία υποψία διαρροής δεν διαπιστώθηκε!

Και μιας που είδαμε τον τρόπο που προσαρμόζεται η P-Valve, ας δούμε και τον τρόπο με τον οποίο που χρησιμοποιείται.

 


 

 

 

 

 

 

 

Πριν εφαρμόσετε τον εξωτερικό καθετήρα θα πρέπει να καθαρίσετε και να στεγνώσετε πολύ καλά την περιοχή του πέους. Αν χρειαστεί ξυρίστε τις τρίχες της ήβης. Αυτό θα σας εξασφαλίσει  πως δεν θα υπάρξει κάποιο ατύχημα, αφού όλοι μας γνωρίζουμε πως από την στιγμή που η στεγανή μας κλείσει και μέχρι να βρεθούμε στο νερό, θα χρειαστεί να κάνουμε πολλές και επίπονες κινήσεις, οι οποίες ενδεχομένως να επηρεάσουν και την εφαρμογή του καθετήρα.

1. Εάν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε εξωτερικό καθετήρα, μετρήστε τη διάμετρο του πέους σας με το μετρητή ώστε να επιλέξετε το σωστό μέγεθος. Θα τον βρείτε στα καταστήματα που πωλούν νοσοκομειακό εξοπλισμό και ακόμα πιο σίγουρα θα βρείτε στο γνωστό φαρμακείο του Μπακάκου.

2. Αφαιρέστε το προστατευτικό χαρτί και από τις δύο πλευρές της κολλητικής ταινίας.

3. Πριν εφαρμόσετε την κολλητική ταινία, τεντώστε την απαλά για να γίνει πιο ελαστική. Τοποθετήστε την στη μέση του πέους και τυλίξτε την γύρω από αυτό.

4. Ξετυλίξτε τον εξωτερικό καθετήρα κατά μήκος του πέους και πάνω από την κολλητική ταινία. Στη συνέχεια πιέστε απαλά τον εξωτερικό καθετήρα γύρω από το πέος για να εξασφαλίσετε καλό κόλλημα στην κολλητική ταινία.

5. Συνδέστε την P-Valveστον εξωτερικό καθετήρα, εισάγοντας προσεκτικά το βύσμα του σωλήνα της στην έξοδο του εξωτερικού καθετήρα.



Και μια σημείωση, σχετικά με τους καθετήρες, επειδή με προβλημάτισε ιδιαίτερα το γεγονός.

Μέσα στην συσκευασία, θα βρείτε έναν καθετήρα διαμέτρου 28mm.

Πολύ γρήγορα θα διαπιστώσετε πως απλά.. είναι ΠΟΛΥ λίγος!!

Mε βάση την κλίμακα, βρίσκεται ανάμεσα στο small και το medium και εκτός από το μικρό του μέγεθος έχει ακόμα ένα χαρακτηριστικό, το οποίο θεωρώ ως πιθανό ελάττωμα. Ο συγκεκριμένος καθετήρας  έχει εσωτερικά κόλλα για καλύτερη εφαρμογή, γεγονός που περισσότερο θα προβληματίσει παρά θα βοηθήσει κατά τη γνώμη μου. Φυσικά, αυτό έχει να κάνει με την ιδιαίτερη χρήση για την οποία τον προορίζουμε, που σίγουρα απέχει από αυτό που είχε στο μυαλό του ο σχεδιαστής του.

Αφού το χαλάσετε λοιπόν (στάνταρ), θα απευθυνθείτε σίγουρα στα φαρμακεία για να βρείτε άλλον και σε.. βολικότερο μέγεθος.

Πηγαίνοντας σε 6 φαρμακεία της περιοχής μου, μπόρεσα μεν να βρω τα νούμερα που ήθελα, αλλά γενικώς η κατασκευή δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Θα διαπιστώσετε πως "φοριέται" πολύ η μάρκα Animex, που μπορεί να είναι εξαιρετική για την βασική χρήση των καθετήρων (δεν γνωρίζω), αλλά για την κατάδυση θα έλεγα πως κυμαίνεται από το "δεν κάνει" μέχρι το " μου έβγαλε την ψυχή".

Υποθέτω πως το πρόβλημα το δημιουργεί η ταινία που περιέχει η συσκευασία και που χρησιμοποιείται όπως προανέφερα παραπάνω, καθώς και το ιδιαίτερα μεγάλο "κενό" που δημιουργείται στο μπροστινό του μέρος.

Εν ολίγης, κάποιες απότομες κινήσεις, σε συνδυασμό με "τα αποτελέσματα του ψύχους", μπορεί να αλλάξουν θέση στον καθετήρα και ο κίνδυνος είναι ορατός! Ευτυχώς, η πρώτη δοκιμή ήταν απολύτως στεγνή, οπότε διαπιστώθηκε "αναίμακτα" η μετακίνηση.. Η υπεραισιοδοξία, θα οδηγούσε σε μεγάλα προβλήματα.

Το πρόβλημα έλυσε ο καθετήρας CONVEEN, ο οποίος είναι και περισσότερο ελαστικός από τον προηγούμενο, και η ταινία συγκράτησης είναι διπλής όψεως, με αποτέλεσμα να  υπάρχει και διπλή προστασία..

 Τα αποτελέσματα δικαίωσαν την υποψία μου..

Αν λοιπόν αποφασίσετε να κάνετε αυτή την επένδυση, μη λυπηθείτε το ένα επιπλέον ευρώ που κοστίζει η συγκεκριμένη μάρκα έναντι της προηγούμενης. Θα σας γλιτώσει σίγουρα από μεγάλες.. απογοητεύσεις!!

 

Μετά την τοποθέτηση και τις.. παραμέτρους της χρήσης, πάμε και στα της αγοράς της βαλβίδας.

Όπως ανέφερα παραπάνω, είχα επιλέξει να αγοράσω μια Balanced βαλβίδα, γιατί θεωρώ πως είναι ευκολότερη στην χρήση, ακριβώς επειδή εξισορροπείται η πίεση. Θα σας αναφέρω τις τρείς επιλογές που είχα όταν ολοκλήρωσα την έρευνα μου.


Επιλογή Νο 1: H Oικονομική!


Με τιμή που κυμαίνεται γύρω στα 60€ είναι σίγουρα μια πολύ δελεαστική πρόταση. Υστερεί έναντι των υπολοίπων ως προς την σχεδίαση της βαλβίδας, που φέρνει περισσότερο σε.. βίδα, ενώ το σύστημα εξισορρόπησης πίεσης προσθέτει έναν επιπλέον κάθετο στον κύριο σωλήνα, που ενδεχομένως μπορεί να προβληματίσει αρκετούς.

Επίσης, νομίζω πως οι μικρές της διαστάσεις μπορεί να κάνουν δυσκολότερη και ασφαλέστερη την εφαρμογή της πάνω στη στολή μας, ιδίως εάν πρόκειται για νεοπρέν, που είναι περισσότερο "ιδιότροπο" υλικό, ένεκα της πορώδους φύσεως του, από τα είδη μεμβράνης.

Επειδή ζήτησα γνώμες, το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα είναι πως πρόκειται για μια τίμια πρόταση, πολύ οικονομική για όποιον δεν έχει πρόβλημα στο να κάνει κάποιους συμβιβασμούς στην ποιότητα του προϊόντος.

 Στα υπέρ του προϊόντος θα πρόσθετα τις πολύ μικρές διαστάσεις της εξωτερικής βαλβίδας (που δεν είμαι όμως απολύτως σίγουρος για το αν δημιουργούν πρόβλημα στην γενικότερη λειτουργία ανεβάζοντας την πίεση κατά την διάρκεια της χρήσης), αν όμως δεν συντρέχουν οι λόγοι που προανέφερα περί της εφαρμογής της.

 

Επιλογή Νο2: H Μοντέρνα..

 

Είναι αυτή που σας έχω παρουσιάσει ήδη. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται ως streamlined και υποθέτω πως είναι σχετικά νέο. Έχει λάβει άριστες κριτικές και φαίνεται να είναι αυτό που χρησιμοποιείται περισσότερο.

 Η τιμή του είναι μια υπόθεση και θεωρώ πως θέλει προσεκτικό ψάξιμο, μιας και υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην τιμή του.

 Το έχω βρει και με 150 ευρώ, αλλά και με 220! Προσωπικά το αγόρασα από την boot 09, μέσω ενός φίλου επαγγελματία, που ανέλαβε να μου την φέρει, και μου κόστισε 140€. Στα Ελληνικά καταστήματα την είδα κοντά στα 170€ πάντως.

Αν θα άλλαζα κάτι, θα ήταν σίγουρα το να προσθέσω ένα quick connect στο μπροστά της μέρος (και πιθανόν να το κάνω).

 

Επιλογή Νο 3: H Αμερικάνα..

Μικρού μεγέθους και.. αυτόματης λειτουργίας!!

 Η τοποθέτηση της δεν φαίνεται να είναι δύσκολη υπόθεση, ενώ το quick connect είναι ιδιαίτερα προκλητικό!! Όπως και η Halcyon δεν απαιτεί έξτρα σωλήνα για την εξισορρόπηση (αυτό το κάνει το βιδάκι που βλέπετε με το τεφλόν).

Η τιμή της είναι κάπως ζόρικη, μιας που παίζει στα 200€ στην Ελλάδα. Τώρα ίσως με ψάξιμο να βρεθεί κάτι φθηνότερο.. Πάντως είναι εξαιρετική.

 
Όποια και να επιλέξετε, σίγουρα θα φροντίσει να κάνει τις καταδύσεις σας απολαυστικότερες.

 

Δημοσιεύτηκε στις: 03/01/2011